udhængs belysning

Følg tråden
jasper
jasper
Postnr: 6760
jasper jasper
Hej

Jeg skal have noget belysning købt til mit etanit udhæng Spot rundt mit værksted  nogen der har en ide da jeg skal have lavet nyt el i mit værksted samtidig og en fornuftig pris ide.
Skal have cencor koblet på.

Venligst Jesper

jesper

Neubert
Neubert
Postnr: 8530
Neubert Neubert
min erfaring er at led er vejen frem, bruger selv meget ebay.de og .com
Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Mikael Kjærgaard
Mikael Kjærgaard
Postnr: 8240
Mikael Kjærgaard Mikael Kjærgaard
Sæt nogle led GU10-230V op, så har du ikke dårlig samvittighed når de står og brænder. Brug evt. nogle 1W på de sider som du ikke ser/bruger så meget og 4-9W der hvor du går ind og ud.

http://www.lightnmore.dk

Led belysning til erhverv og private

jasper
jasper
Postnr: 6760
jasper jasper Trådstarter
hvor køber man sådanne banditter billigste skal bruge 14 stk noget af en udskrivning

jesper

Seti
Seti
Postnr: 8544
Seti Seti
ebay !! uden tvivl har selv købt en del i østen via Ebay uden problemer og de virker/lyser perfekt

Seti

**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio
Har lige købt en ordentlig bunke ved prolys.dk til kr. 65,- stk. Pr. Led- pære GU10 230v

De er ok til udendørsbrug, men ikke inden døre.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Neubert
Neubert
Postnr: 8530
Neubert Neubert
langt hen ad vejen hænger pris og kvalitet sammen :-), men det har nu også meget at sige hvad sælger og producenter skal have af kr i timen når de arbejder.
Jeg ved godt at man tit snakker om kina kopier, men det handler nu mere om måden man producerer varene på i kina, end egentlig kopiering :-)
Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Bedste GU10 LED pærer?
    Belysning
  2. Kina vare GU10 led etc.
    Belysning
  3. Bedste GU10 LED pære?
    Belysning
  4. GU10 LED og lysdæmper
    Lav-Hus
  5. 230V GU10 LED pærer test sæt.