hjælp til hjemmeside

Hej allesammen.

Jeg er i dette øjeblik i gang med at lave en hjemmeside helt fra bunden af, men er løbet ind i et problem, min navigationsbar vil ikke virke nå jeg køre med en slider carousel plugin.
se hjemmeside for bedre at forstå hvad jeg mener www.tde-cnc.dk

håber virkelig at der en der kan hjælpe mig.

mvh
Tomas.



 



 

 


Tomas

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mit bud er at du har en konflikt i en variabel eller function i filerne jguery.js og jcarousellite.js.

Men, da filerne er minified så må jeg tilstå at jeg ikke har lyst til at debugge det
Jo, du skal kigge i de to filer jeg nævnte for at se om de samme variabler bliver instansieret. For så overskriver de hinanden, og det er sandsynligvis det der sker her.

Men, da koden er minified så er det yderst vanskeligt for mig at se koden, hvorimod du sandsynligvis har de ikke-minified filer liggende.
ret i main.css filen og tilføj z-index til dropdownmenuen :

#navContainer ul {
background: url("../Images/Navbg.png") repeat scroll 0 0 transparent;
line-height: 30px;
margin: 0;
padding: 0;
z-index: 4; /* denne linie tilføjet */
}
Så virker det, tusind tak for hjælpen til Djarn.

Tomas

Hej igen.

ER der mon også nogen her inde der ved hvordan man lave en kommentar funktion ( gæstebog )
på sin hjemmeside.

mvh
Tomas

Tomas

Hej Thomas her kan du finde mange typer gæsteboge men hvis du ikke finder lige den type du ønsker så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig P.s flot design

Hej du. mangler der ikke et link til hvor jeg kan finde mange typer gæstebog.
og vil man også kunne bruge dem som en slags kommentar funktion til forskellige sider.

har lige kigget på din side også et super godt design.

mvh

Tomas



 


 


Tomas

http://www.hotscripts.com/ her var linket men du skal nok finde et der er sikker mod spamrobot ellers får du godt nok mange beskeder
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis