Udskiftning af forrude

hej til alle jer lds folk, er der nogen her der ved hvordan man skifter en frontrude i personbil.
på forhånd tak for svar. mvh hansik

 


 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

hej til alle jer lds folk, er der nogen her der... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Måske vi har mødt hinanden,har arbejdet hos demex og kk har også set jeres fab. i stettin for år tilbage

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

ang. bilruder, for at få lidt fornuft i økonomien, det koster jo penge at køre til polen og hjem igen, så kan man kombinere det med veekend ophold. se evt www.smolarnia.com.pl ,kan jeg anbefale, manden med vinduerne kan arb. både lørdag og søndag.
Og så igen det her med at få fornuft i økonomien, så kan fruen komme til frisør, og herren også, næste punkt husk lige termokasserne, det er nemlig en rigtig god ide at fylde dem med kød og pålæg, også her står jeg inde for kvalitten, her for vi nemlig ordentlige slagtervare til ca 30% af dk.priser. Der uover så er der en storslået natur her vi søer og skov næsten lige udenfor døren, området her kaldes også Polens lunge pga. den friske luft,,, nu har jeg kun 1 Ting mere at sige til jeg som overvejer at komme til Polen mht. bilglads, Ikan selvfølgelig vælge en hvilken som hest mekaniker til at skifte frontruden,men pas på når han lugte vesterlændinge, lugter han penge. her hos vil i blive holdt "i hånden fra kommen til i går"

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

ja ja godt ord igen. men svarede ikke konkret, men anbefalede at kontakte en der havde erfaring, men godt ord igen det sgu ikke for fornærme dig.

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

Var mit svar ikke korekt?

mvh jens

Skrevet af hansik på 18 nov 2011 20:56
ja ja godt ord igen. men svarede ikke konkret, men anbefalede at kontakte en der havde erfaring, men godt ord igen det sgu ikke for fornærme dig.

Du spørger om noget, man skal ikke bruge svaret til noget???? 

Hvorfor startede du tråden??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis