Skrueløse klemmer

Hej gæve LDS folk!

Vil høre om der er nogle der kender nogle steder i Silkeborg eller nær omegn hvor de sælger skrueløse klemmer (og helst til en anstændig pris)?

Dem jeg søger er i stil med dem her: http://www.elvvs.dk/category.2064.article.84474

Ja, kunne jo bare købe dem der, men synes at 75,- i fragt er ret meget for en relativt begrænset mængde (50 stk til 3 ledere + 50 stk til 5 ledere eller 100 stk til 5 ledere, hvis det er mere fordelagtigt at købe en hel æske i en størrelse).

Århus, Horsens og Herning kan også være alternativer, da jeg af og til kommer der (men ellers så skal det gerne være i nærheden af Silkeborg for ellers bliver det jo bare lige så dyrt i benzin som det gør med fragt).

Håber at der er nogle af jer derude der kan hjælpe mig :-)

På forhånd tak :-)

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Hej gæve LDS folk! Vil høre om der er nogle der... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Don John på 24 nov 2011 10:53
Kanon! Takker, det var lige det jeg skulle bruge FWM :-)

Velbekomme.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Eller her:

http://www.greenline.dk/Produkt/15201/Montageklemme
havde skam set den hjemmeside vile. og jo fint at de reklamerer med fragtfri levering ved forudbetaling, MEN deres pris afspejler det jo også. de koster jo det samme som de gør inkl. fragt hos elvvs som jeg linker til. og det var dels for at undgå at skulle købe en hel kasse/pose med 100 stk og dels for at spare portoen at jeg spurgte efter et sted primært i silkeborg eller alternativt i århus eller horsens.

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis