Fuger badeværelse

Hej

  Jeg har for 10 måneder siden fået lavet et nyt badeværelse med fliser fra gulv til loft på alle vægge og selvfølgelig også på gulvet, i forbindelse med en større entreprise .

  Fliseopsætningen på væggene er blevet lavet om (af en anden murer, end ham der lavede det i første omgang), bla. fordi rigtigt mange af fliserne var "trykket ind" i et af hjørner, med det resultat at ... (ved ikke hvordan jeg skal beskrive det ) ..... ja det lignede nærmest et deformt vaskebræt ... desuden var fugerne mellem fliserne ikke fyldt lige meget "op". Vedhæfter et par billeder.

  Da vi havde fået det lavet om var det lidt bedre, men stadig noget lo.. . Igen er fliserne mange steder trykket ind i et af hjørnerne. Fliserne på væggene følger ikke længere forløbet i gulvet (samme flise blot i 2 forsk. farver). Fugerne er igen ikke fyldt ensartet op, og nu er der så også kommet det problem til at der en hel det steder er små huller (en anelse større end et knappenåls hoved).

  Jeg har nu i de mellemliggende måneder bokset frem og tilbage med Entrepenøren som bliver ved med at fastholde ... Citat: At det ikke kan laves anderledes, at jeg er for kritisk, at man ikke kan undgå disse små huller i fugerne

  Er der nogen der har en mening, så hører jeg det gerne ....

Hej   Jeg har for 10 måneder siden fået lavet... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ktm

  Det er jo det tråden startede med at handle om .... 

  Hele det indlæg jeg starter op med handler udelukkende om hvad man skal acceptere fra håndværkere, og derfra udvikler debatten sig til også at omhandle Ejerskifteforsikringer generelt,  sååå .....

  Ja det handler "kun" om nogle fliser...... og det fremgår klart at forsikringen har dækket udgiften til lovliggørelsen af tilbygningen.

  Men det handler bestemt også om at det er en næsten umenneskelig kamp man skal igennem for at få dækket de anmeldte skader i Ejerskiftesager. Som jeg skriver, så har jeg anmeldt skader i august 2006, som først er blevet dækket i foråret 2011.

  Slutteligt skal det lige siges at forsikringen ikke har givet dækningstilsagn på den sidst anmeldte skade, men vi er nu efter ca 16 mdr. med ordkløveri fra forsikringens side blevet enige om at der er tale om en "skade", og det er et STORT fremskridt, for dermed anerkender de at renoveringen ikke er udført i henhold til de i 2002 gældende regler, og dermed er ulovligt. Nu har jeg søgt dispensation hos kommunen for samtlige 9 forhold, og dem er 110% sikker på at jeg ikke får .... OG SÅ SKAL forsikringen dække.

 Hilsen

  Jeanni 

  
Ja det er desværre tit et problem, at få arbejdet gjort HELT færdigt.

Som privatperson er det desværre en hård kamp. Tilstandsrapport bliver udført efter et "ikke destruktivt" eftersyn, så der kan sagtens være skjulte ting. Det er så dem forsikringen skal dække.

Det er derfor jeg taler for at man virkelig skal være grundig når man køber hus.
Og alligevel kan man jo være sindsyg uheldig. Desværre. That´s life.

Kun døde fisk flyder med strømmen rolleyes

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også