Hjææælp !!!!

Hej Alle.

Min søn på 11 syntes igår aftes at det ville være fedt med en kode på sin comp. Hvilket medførte at han kom grådkvalt ned og sagde at han havde glemt koden..............(på 24 timer... flot). Nå men prøvede jo at nulstille koden men når man ikke har nulstillings disken er det jo lidt svært. Håber der er et par kloge hoveder derude der kan hjælpe....

Hilsen Den Fortvivlede Far




 



 


 


Har du problemer...... ?
Så har du selv skabt dem.rolleyes

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Check her:

http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/tp/passrecovery.htm
Jeg har oplevet at hvis det er en computer med XP (som havde XP på fra fabrikken og var aldrig geninstalleret) har ingen kode på Administrator konto.
Hvis det er tilfældet, kan du starte computeren i fejlsikret tilstand ( tryk på F8 knap, før windows logo kommer). Du skal gerne få en sort skærm med hvide bogstaver. Der er nogle valgmuligheder. Du tager bare den første. Når den har startet op, kan du klikke på Administrator konto og hvis du er heldig, er der ingen kode på og kan bare logge ind.
Når du er logget ind, er det ganske nemt at fjerne koden fra knægtens konto i kontrol panel.

Hilsen Alex
Han mener vel også at han kan huske koden, hvis jeg kender en 11 årig har computeren rettet den ? Dette kan evt. skyldes at capslock var trykket ind mens han trykkede koden. Prøv evt. som et hurtigt første forsøg. Ellers få lavet en administrator bruger på computeren, som du har koden til, så har du altid som Alex skriver altid mulighed for at nulstille hans konto. Dette kan gøre det en del nemmere indtil han lærer at huske

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis