Skal ha en ny kaffemaskine..

Jeg er ved at få stress af vores kaffeḿaskine.. Billig model fra Lidl, det tag en krig at brygge en kop kaffe plus det er pis lunken kaffe der kommer ud af det...

Jeg har et budget på 1.500kr

Den skal kunne brygge en kande kaffe på 5 minuter...

Hvad kan i anbefalde af kaffemaskiner...
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når du vil give op til 1500 kr. skal du købe en Moccamaster. Ellers køber du bare en med en effekt på ca. 1100 W, så får du varm kaffe.


fase
ja helt sikkert moccamaster, 7 minutter,så er der varm kaffe

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af S. fabrin på 13 nov 2011 17:40

Når du vil give op til 1500 kr. skal du købe en Moccamaster. Ellers køber du bare en med en effekt på ca. 1100 W, så får du varm kaffe.


Helt enig.

Under 1000 W er både for langsomt og for lunkent.....

En klassisk Melita går man aldrig fejl af heller - men med dit relativt høje budget er der uanede muligheder for en rigtig god kaffemaskine - jeg har en klassisk Melitta .... og så lige min Siemens espressomaskine - som jeg slet ikke kan undvære mere - men den er så dyrere og kan max. lave 2 mindre eller en stor kop kaffe/espresso/capuccino/cafe latte ad gangen.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg har det sådan...

Heller invistere i noget kvalitet jeg kan ha i rigtig mange år end købe noget jeg skal udskifte i hele tiden...

Det her er min anden kaffe maskine og er først begyndt at drikke kaffe daglig er behovet for en ordenelig kaffemaskine kommet frem i lyset... Det andre kaffe maskiner var kun ind købt til at lave kaffe til gæster.
Annonce
Er det sådan noget her vi er ude i..
http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Kaffe/160680/Moccamaster-KBG741-Silver.html
Skrevet af Kent A på 13 nov 2011 18:28
Er det sådan noget her vi er ude i..
http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Kaffe/160680/Moccamaster-KBG741-Silver.html

Ja.....

Og med en effekt på 1520 W får du både hurtig og varm kaffe.

Min Melitta er lidt billigere - men har så også " kun " 1450 W

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

En kogekedel på 2000 W og så en stempelkande. Så har du kaffe på 2-3 minutter og du bestemmer selv hvor skoldhed den skal være. Jeg brænder jævnligt tungen!
Kaffe skal være skoldhed, ellers er det ligemeget.

Med venlig hilsen
ktm

 

jeg vil nu os sige mocca master, min er hmmmm regne regne ca 15 år, har aldrig været rep. brygger mindst 1-2 kander kaffe hver dag, og afkalkes jævnligt, det var de bedste 999,- jeg har givet ud :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg kan anbefale dig at købe en Mocca Master kaffemaskine. Jeg har selv en i min lejlighed, og jeg har været tilfreds med den hele vejen igennem. En del af maskinen gik dog i stykker, men jeg købte en ny reservedel i Elgiganten for 35 kr, så det var ikke noget stort problem. 

Husk: Lav dine fodboldrejser selv og spar penge.
Besøg oplevfodbold.dk og lær hvordan her.
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis