pris på montering af ruder ! :-0

Jeg var så naiv at jeg tænkte at jeg ville spare lidt tid, og have en glarmester til at montere glas i vores 7 ruder mod nord. Havde inden kigget på prisen hos interglas.dk, for at se hvad materialerne koster.

Men hvad tror i det koster for at få udskiftet 7 ruder, af følgende størrelse:

4 stk 60cm x 77cm
2 stk 60cm x 100cm
1 stk 60cm x 77cm matteret (badeværelse rude)

der er for ca. 1500 til 2000 kr materialer

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

svar ca 7000 kr + moms !!

Jeg troede det var en fejl da den første svarede, men blev klogere da den anden ringende, som jeg har spurgt.

nå, men jeg skal vist selv i gang med at skifte ruder

Mvh. Flemming

edit: ups, den må gerne flyttes til den rigtige gruppe :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
AV AV....

ja nogle gange kan det godt betale sig at fuske med tingene selv, andre gange kan det ikke.

jeg fik i dag skiftet 4 radiatorer.... prisen hos autoriseret ca. 20.000 kr. alt incl.

total "gør det selv" pris = 4000 kr. alt. incl.

Uhhh.... Det var dyrt!

Btw. Har jeg gode erfaringer med interglas og du kan nemt selv monterer glassene, bare vær 100% sikker på at det er de korrekte størrelser og så husk at bestille med varmkant, hvis det ikke allerede er standard.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det lyder godt, for det er også lokalt, så jeg kan selv hente det hele. Jeps, har tjek på varm kanter, og går efter laveste u-værdi.  :-)
Det eneste jeg er lidt usikker på er om mine vinduer, kan bære at gå lidt op i tykkelse på glasset. Jeg kunne godt tænke mig et 3 glas, men de nuværende er 20mm, og den tyndeste 3-glas rude, er 28mm. De nuværende glas lister er rimeligt tynde, så jeg tror desværre ikke det går.
Hvor tynde glaslister kan man nøjes med ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis