Danfoss Link HR indbygningsrelæ

Jeg har fået installeret Danfoss' Living Connect løsning med en CC og udskiftet termostaterne. Vil nu også have sat indbygningsrelæet HR til min cirkulationspumpe, så den kun er tændt når der reelt er behov for det.

Jeg havde håbet at indbygningsrelæet passede direkte i min indmuringsdåse, men relæet er et par milimeter for stort ;-(

Danfoss skriver selv at relæet "i henhold til gældende bestemmelser skal installeres i en godkendt indbygningsdåse".

Nogen forslag til løsning?
Jeg har fået installeret Danfoss' Living Connect... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
  1. Der står beskrevet flere steder i Danfoss brochurer og dokumentation, at en RS føler kan styre HR relæet. RS føleren er nu udgået, og så gik jeg ud fra at Icon føleren kunne det samme? Uanset hvad, kan jeg ikke rigtig få HR relæet connected rigtigt til CC, så jeg kan bruge til noget.
HR relæ kan tilmeldes et oprettet rum sammen med ICON RT rumføler (uden IR), derefter kan der ikke oprettes flere enheder til dette rum. Rummet styres nu af rumføler og HR relæ.

ICON RT rumføleren (uden IR) erstatter den gamle RS rumføler. Forudsat Link CC er min version med wifi.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis