overtrygning af tag

Hej lds..

Jeg har i løbet af det sidste års tid haft problemer med mit tegl tag, det regner ind :/.. jeg har derfor forhørt mig rundt omkring, og har besluttet mig for at overstryge taget, på gammel dags maner med mørtel.. mit spørgsmål er, hvor lang tid tager sådan noget hvis jeg skal gøre det selv? og hvis jeg beslutter at hyre en fagmand, hvor langt tid vil han ca være om det? tagfladen er 58 m2

mvh hansen 49
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor længe du vil være om det, afhænger i høj grad om hvor fummelfingret du er.
Skal der håndværkere på, skal du tænke på at de ifølge loven skal have sat stiladeser op så de ikke kan skvatte ned fra taget, og der vil være mindst to mand igang ad gangen.
Men du skal også være klar over at ved at overfuge dit tag, skaffer du dig selv mange ærgelser i årene frem, der er altid noget der skvatter ned i løbet af vinteren. Modsat mange andre tagmatrialer, så arbejder et tegltag året rundt. Så få nu hellere et nyt tag på
Skrevet af Naveren på 13 nov 2011 18:40
prisen har jo nok også noget at sige, et nyt tag til 50.000 kr kontra en overstrygning til 2000 kr......

Så er du jo den rette til at udføre jobbet,  Hurra Hurra
Overstrygning af 58 m2 tag for 2000 kr.!!!
En murer når ikkeengang at stille stilladset op inden de 2000 er brugt.
Hvis det værste mos skal fejes væk så er det nok en mand i 3 dage. Skal vi sige mindst 10.000 kr.

Derimod er det rigtig godt GDS-arbejde. En stige, vand til rengøring og en fugepistol.
Og her i juni måned er det rigtigt dejliiiiigt sommervejr jo. :o)
Så er den sag klaret på en lang weekend.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis