Ovenlysvindue i garage

Følg tråden
TheDexterTeam
TheDexterTeam
Postnr: 8361
TheDexterTeam TheDexterTeam

Hej,

I min nye fuldmurede garage har min arkitekt indtegnet 2 ovenlysvinduer og skrevet Domex Accryllys eller lignende. Udv. Karmmål er 838*838m.

Vinduet ser umiddelbart fint ud, men er der noget jeg bør være særligt opmærksom på - vil gerne have det bedste nemlig  Der er vist noget med antal lag osv. ikke?

Kan også se, at man kan få dem som oplukkelige, men er det en god ide mon? Jeg får port på 208*300cm samt en dobbelt facadedør og 2 vinduer sat i på de ialt 60M2.

Hilsen Torben

ktm
ktm
Postnr: 4540
ktm ktm
Du skal være opmærksom på, hvordan lysindfaldet bliver ift. hvor du evt. skal arbejde med sagerne i din garage.
Jeg har et højt placeret vindue i min garage, som betyder, at jeg simpelthen må opgive at arbejde på visse områder til visse tider idet lyset falder direkte ind i øjnene. Men OK, et par pils tid og lidt sniksnak med en nabo, så har solen flyttet sig!

Med venlig hilsen
ktm

TheDexterTeam
TheDexterTeam
Postnr: 8361
TheDexterTeam TheDexterTeam Trådstarter
Skrevet af ktm på 10 nov 2011 09:46
Du skal være opmærksom på, hvordan lysindfaldet bliver ift. hvor du evt. skal arbejde med sagerne i din garage.
Jeg har et højt placeret vindue i min garage, som betyder, at jeg simpelthen må opgive at arbejde på visse områder til visse tider idet lyset falder direkte ind i øjnene. Men OK, et par pils tid og lidt sniksnak med en nabo, så har solen flyttet sig!

Jeps, men hvad tænker du omkring oplukkelig og er fabrikatet godt (nok)?

Hilsen Torben

ktm
ktm
Postnr: 4540
ktm ktm
Oplukkelige ovenlysvinduer må være nærmest optimalt, især hvis det man arbejder med kan forårsage røg og støv.
Fabrikatet har jeg ingen mening om endsige forstand på.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Garage - byggeprocessen?
    Lav-Hus
  2. garage
    Lav-Hus
  3. Garage
    Lav-Hus
  4. Garage