Pære skiftes i Verner Pantons, Pantop?

Hvordan skifter jeg pæren i Verner Pantons, Pantop Table? Jeg har fået den leveret med pære i, som nu er sprunget, og den kan bare ikke komme ud af skærmen!!!


Ja, tro det eller ej, jeg er ikke blondine, og vanligvis er jeg temmelig velbevandret i den tekniske og praktiske verden...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo se du lejer 101 mand, de hundred løfter hytten og den ene holder om pæren medens de andre løber avet om.
Nå men der må jo være et eller andet der skal løsnes for at du kan få pæren ud og en ny ind igen.
Tjah nu kender jeg ikke omtalte lampe, men jeg kunne forestille mig at den er samlet et eller flere steder, så må du jop kunne skrue den fra hinanden. Ellers må du ned til en sådan forhandler for at få vist hvordan på en lignende lampe
Den lille metaldims øverst kan skrues af, og så kan selve skærmen løftes af.

Green

Tak til Green, som har fuldstændig ret :-) Jeg kontaktede selve producenten, som IKKE kunne hjælpe mig!! :-D Men heldigvis findes der en ældre herre i Århus med en finurlig lampe-butik, som turde være lidt mere hårdhændet end jeg selv, gevindet som den lille metaldims sad på, skulle lige have et slag :-) Dette forum er jo ellers genial, for en enlig kvinde!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis