Skifte dæk

Ringede netop til THansen, som jeg ellers kender for gode priser. Vil have skiftet mine dæk. Det kunne godt lade sig gøre, og prisen var også rimelig (tror det var ca 100,00 kr per hjul/dæk). Da jeg så fortalte at jeg selv havde dæk med, ja så gik prisen op til 960,00 Kr for skifte 4 dæk. Er der nogen som er i tvivl, så kan det gøres billiger hos andre end THansen.....de har måske bare ikke selv opdaget det
Ringede netop til THansen, som jeg ellers kender... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg er helt enig og det er jo også ok at de hos THansen ikke vil rode med fremmede dæk. Med prisen kan man altid sige pænt nej tak og det har de hermed eftertrykkeligt gjort. Så er det godt at det kører for andre  

Oplevede det samme forige år da jeg havde formastet mig til at købe dæk i tyskland, der skulle det lokale dækcenter have 1250 inkl moms for at skifte 4 dæk, og fælgende sad ikke engang på bilen. Dækkende var ca halvpris i tyskland(7000 her hjemme ca 3500 inkl fragt i Tyskland) frem for her hjemme, det er fair nok de vil have en normal timepris når jeg selv kommer med mine dæk, men da det ikke tager mere end ca 20-30 min at lave ligger timeprisen på ca 2500kr, det er direkte røveri. fandt heldigvis en montør på Daekonlines hjemmeside, prisen endte i 500kr monteret og afbalanceret. Med de overpriser det meste at autobranchen tager her hjemme er det da fuldt forståligt at folk køber deres ting/ydelser i udlandet. OT i denne tråd MEN da jeg skulle have service på min opel skulle OPEL have 3200kr for et serviceeftersyn, prisen syd for grænsen 1500 inkl leje af bil for det samme arbejde med det samme skema og de samme stumper.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis