Skifte dæk

Ringede netop til THansen, som jeg ellers kender for gode priser. Vil have skiftet mine dæk. Det kunne godt lade sig gøre, og prisen var også rimelig (tror det var ca 100,00 kr per hjul/dæk). Da jeg så fortalte at jeg selv havde dæk med, ja så gik prisen op til 960,00 Kr for skifte 4 dæk. Er der nogen som er i tvivl, så kan det gøres billiger hos andre end THansen.....de har måske bare ikke selv opdaget det
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej
Hvis nogen kommer i firmaet hvor jeg arbejder og skal have lavet f.eks eftersyn og samtidig selv medbringer olje og div. filtre, tændrør med mere,  vil det helt bestemt være en anden pris det slutter med end hvis vi leverede alle dele ( i øvrigt vil vi ikke montere oljefiltre af tvivlsomt fabrikat, da vi jo skal give garanti på arbejdet ) sæt nu sådan et filter f.eks revner og al olje løber af - total motorskade - hvem skal betale ????

Hilsen Polobjørn

 


 


"AUTOELEKTRIKEREN"
Selvfølgelig skal du betale fuld timepris når du selv kommer med dækkene, hvad havde du ellers forestillet dig ?

Kromanden dukker op hos mekanikeren med bilen og et par liter olie, ka du lige skifte olie på bilen og det kan jo ikke koste noget når jeg selv har olie med !
Mekanikkeren vil jo gerne bevare det gode naboskab, så han skifter olie.
Søndagen efter dukker mekanikkeren op henne ved kromanden, med et stykke flæsk og en bakke æg, nu vil han gerne have æggekage, og det ka da ikke koste noget for han har jo selv flæsk og æg med
Nu taler vi jo ikke om at det ikke skal koste noget at skifte dæk, olie eller spise stegt flæsk eller klippe hinanden, men det jo klart at jeg ikke betaler 960 kr for at få skiftet dæk. Det kan alle sikkert forstå. Specielt ikke når jeg kan fået gjort det for 100,00 et andet sted.
Hvorfor stiller du så spørgsmålet, kan du lide at blive "skudt i sænk"
Smut du nu hen til ham der laver det for 100 kr. så er de garanteret også afbalangeret o.s.v. ik-ås
Jo de er balanceret, med ventil osv. Jeg komme også gerne tilbage og fortælle om mine oplevelse og med en adresse såfremt andre kunne have glæde af samme værksted. Ved ikke helt hvad du mener med at blivet skudt i sænk, men jeg kan godt leve uden at det bliver uddybet. God aften til jer alle.
Annonce
Ja den er gallt,hvad fanden har du røget? Ej heller i den momsfritagede del af landet er der værksteder der arbejder for din fantasipris.
Kører du til Usbekistan eller Somalia for at få skiftet dæk og arbejder du selv for under 50Kr. i timen?
René
Gå ind på deakonline og kig under dækmonteringsfirmaer så finder du en del som tilbyder at skift afdæk helt ned til 100,00 per dæk. Hvad er dit problem med det. Hvis du gerne vil betale 960,00 kr hos THansen for dækskift så brug dem. Du er da mere end velkommen. Jeg har ikke råd til det!!!! (måske på grund af min lave timeløn ) Og finder derfor en anden, men det da dejligt for Thansen, at der findes folk som stille op til at blive røvrendt.
Ja og hvad er så lige dit problem? De monterer dæk fra dækonline til en højere pris end Thansen skal have for at montere egne dæk. Kan du ikke bare holde dig væk fra disse glubske montører og så få ordnet dine dæk andre steder.
René

Mit problem var de 960,00 kr som jeg skulle betale hos THansen. Har du ikke læst hele tråden? I øvrigt er det ikke dæk fra Dækonline, som værkstedet sætter på, men de gør det stadig til en fordelagtig pris. Som sagt fandt jeg dette værksted under en henvisning på Dækonlines site.

Du skulle vel ikke arbejde for THansen?  Hvis mit indlæg har trådt dig over fødderne så må du meget undskylde. Som jeg skrev i begyndelsen kender jeg THansen for noget godt og det var jo derfor jeg tog kontakt til dem fra starten. At de så er for dyre med deres monteringspriser er jo bare ærgerligt. De klare sig helt sikkert uden mig som kunde.

Nej det bør koste maks 150 kr pr dæk/hjul incl. afbalancering.
Det tager nok maks ½ time at skifte 4 hjul for dem der har udstyret.
Priserne hos thansen tyder på de ikke er intresserede i at montere andre dæk end deres egne (der tjener de jo også på dækkene)
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis