Forskellen på NBS pistoler?

Jeg kigger lige lidt her

http://www.carl-ras.dk/e-shop/fugem...y_picturev


Og da har de 3 fugepistoler som jeg lige læser det den billige til 450 kr og den dyreste til 1755
og så tænkte jeg hvad er forskellen på dem da der kun er et billed af pistolen der inde og der står at den er teflon behandlet og det er den som er det jeg gerne vil have men er de alle 3 det eller er det den dyre eller billige eller?

Hvis i har en NBS pistol hvad har i så for en og hvad kan i anbefale?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den "billige" af de 3 er udemærket, den gør hvad den skal og kan stå med en patron monteret klar til brug.
Om den er med teflon ved jeg ikke, og om det retfærdiggøre den mulige prisforskel.

Har du overvejet den som er ét hak billigere?:
http://www.carl-ras.dk/e-shop/fugemasseogmaling/fugemasse/fugeskum/nbspistoler/nbspistol_6495/

Den lever også fuldt op til forventningerne, eneste nævneværdig forskel jeg husker i brugen af dem er skruen + aftrækker som på den billige er i metal og den dyrere fra Dana er i plast.
Jeg har haft dem begge

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

Som jeg forstår det hæfter skum ikke på teflon så det må jo være en fordel at have en med teflon ikke sandt?
Har faktisk tænkt på den billige, men min erfaring med værktøj siger mig at pris og kvalitet desværre ofte hænger sammen og jeg ønsker ikke sådan en som man bruger en 6 - 8 gange og så lukker den ikke tæt mere. Så vil jeg hellere bruge lidt flere penge og så have noget som holder længere tid.
Men det at den billige har metal og den dyre har plastik har jeg ikke lagt mærke til hvilket egentlig også er dybt ulogisk synes jeg.
Hvis du har mulighed for det, så aflæg dem da et besøg og hør hvad de har at sige om dem. Min holdning er at hvad de sælger og dermed lægger navn til alt sammen er kvalitets vare, men derfor må der også være en forskel som begrunder prisen(teflon).
I øvrigt kan den billige findes rundt omkring på nette til nogle helt andre priser (300-550,-) så måske har de bare en god aftale.
Held og lykke med købet.

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

Den billige grønne du nævnte har jeg fundet 50 kr billiger et andet sted og der står at den også er lavet af teflon så mon ik man bare skal købe den billige. men da du har haft begge hvilken vil du så sige var bedst?
Villa da gå efter den "billige" den slags burde ikke koste mere end 150,- materialerne taget i betragtning.
De har været absolut lige gode, så køb hvilken en du har mest lyst til.

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis