Ødelagt forhjul

Hej folkens. Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring/viden om at lappe og reperere ens forhjul selv? Jeg kørte ind over en kantsten med for høj fart, og så bøjede metallet inde i mit forhjul sig, og der kom revner i dækket indenunder hvor metallet sad før. Ved i om det er muligt bare at bruge noget lappegrej og lappe hjulet, og derefter få bøjet metallet tilbage igen, eller skal der købes et nyt hjul i dette tilfælde?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag ned til fagmanden - lige netop her skal du ikke være en "gør det selv" mand
Jeg tør ikke selv rette en fælg op og køre med den - eller for den sags skyld køre med et dæk hvor karkassen kan have taget skade - der er livsfarligt.

Dernæst skal du måske lige have undersøgt styretøjet/sporing. i hældigste fald slider du dit nye dæk op på 2 mdr. I værste fald knækker dit styretøj midt i en overhaling med hele familien på bagædet.............................................
Ok troede vi talte om en bil

Så er der ikke rigtig noget der hedder sporing , men derfor vil jeg stadig anbefale den kloge mand, har ingen ide om hvad det koster, men forbered dig på en ny fælg og nyt dæk. Hvis du har lært at køre på baghjulet så kan du da spare en del ....;-)


mvh

Jesper
Kan du tage nogen billeder så vi kan se hvor slemt det er.

Hvis det er slangeløst dæk så skal dækkanten jo kunne holde tæt ved fælgen også er det ik godt med buler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis