Ford Fiesta Der er helt død

Hej alle sammen

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.

Jeg har en Ford Fiesta fra 1996 en 1.3'er
Mig og min kæreste skulle ud til en by der ligger 12 km uden for den by vi bor i. Bilen viser ingen tegn på at der er noget galt da jeg starter den og kører der ud. Bilen havde holdt stille i ca. 1 time måske lidt mere. Da vi kommer ud og vil til at køre hjem prøver jeg at starte bilen men der sker ingenting .. overhovedet. 
Ingen kontrol lamper lyser motoren starter ikke. ingenting.
jeg har været ude og kigge på den to gange og har ikke kunne finde problemet. 
Vi har haft start kabler på. Der er masser af strøm på batteriet. Jeg kan sætte mig ind i bilen og tænde køre lyset og loft lyset. 
Hvad kan der være galt ?
 


6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Dårlig forbindelse ved batteripoler - tag dem af og rens alle tilslutninger og monter så det hele igen - så burde den starte igen !

Hilsen Polobjørn


 


"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej tak for indlægget. men vi har også haft alle kabler afmonteret og renset også sådan. så nej det var ikke det
Hej

Kører starteren? Hvis ikke -> potentiel fejlkilde :o)
Har i tjekket at det ikke er tændspolen der er røget, så motoren ikke får nogen gnist at tænde på?
Eller kunne det være benzinpumpen?

Blot lidt tanker herfra.

Mvh. Martin

Hej

På de fleste Forder sidder der en slaks "hovedsikringer" som enten sidder ved batteriets plus pol og ser ud som alm. sikringer, men på nogle modeller er det et stykke ledning i noget flex - prøv at måle på begge sider af dem med en prøvelampe - det kunne være en mulighed

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
tak for indlæggene er glad for at der kom noget respons. Vi har fundet problemet og fået fiestaen ud og kører igen.

Det var noget med noget strøm i sikringsboksen.

men tak !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis