Mystisk hunstik (Norsk)

Jeg er deporteret til Norge og de har jo anderledes strøm, der er jord(forbindelse) i alle stik. Nu vil jeg lave en forlængerledning med et hunstik, jeg klarer bare ikke at skille det ad !! jeg har et par billeder, jeg finder kun en lille skrue og der sker intet når jeg skruer på den den.




Bornholm er et dejligt sted.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vil skyde på at du, når du har skruet skruen ud, kan tage det hvide i stikket ud..

Jesper Pedersen

Her er lidt bedre billeder. Den hvide "indmad" har ingen skrue, der sidder en stjerne skrue bagpå. Jeg fatter ikke lige dette her.


Bornholm er et dejligt sted.
Ses her:
http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161194336

Bornholm er et dejligt sted.
Uden at vide det, ville jeg gætte på at de to bladfjedre (jordforbindelsen ) Skal presses uda samtidig for at få indmaden ud.
Eller må du jo kvadre en med en stor hammer og så se om den overhovedet kan adskilles af almindelige jordiske.
"prøv med en hammer løsnibngen" er jo altid godt, jeg prøvede butikken hvor 2 ekspedienter heller ikke kunne "få det til" som det hedder på Norsk købte et andet hunstik, som er til at adskille. Tak for hjælpen.

Bornholm er et dejligt sted.
Måske kan du prøve at stikke en lag tynd skruetrækker ind i bag enden (der hvor ledningen vil gå ind) og skubbe den hvide del ud (fremad).

PS: Det ligner noget der er stænktæt, det er måske ikke nødvendigt til det du skal bruge det til ?

Ellers må hammer-systemet komme ind...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis