lakering af døre - erfaring med firmaer

Vi har overvejet at få malet vores fyldningsdøre hos en autolakerer, industrilakerer eller lignende.

Jeg har fundet et par firmaer: Dibbern & Beka Industrilakering.

Er der nogen der har erfaring med de to, eller andre firmaer på vestegnen?

Træd ikke på mine ledninger :o)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg overvejer i stedet at købe nogen nye malede døre i fx.  Bauhaus. Prisen bliver vist noget nær det samme, og så sparer jeg transporten den ene vej!

Træd ikke på mine ledninger :o)
Hej,
Påtænker i en speciel farve da?
Indvendige døre, som eks. de her døre fås i malede udgaver (men kun hvid).

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej

  Hvis det er fordi du gerne vil have "højglans", så ville jeg helt klart vælge "autolakeren ... du får en overflade der ikke ændrer farve (bliver gule), og som er super nem at rengøre Skal de "bare være hvide uden glans, så ville jeg nok også købe nye
  Er gift med en autulakerer, og her i huset bliver så meget som muligt højglanslakeret .. også vores nye døre fra BYGMA
Dibbern skulle have et god ry..Mine svigerforældre er ihvertfald glade for det de har fået malet hos dem
Det tror jeg også de har, det er jo en lille"niche" og der løber rygtet hurtigt når man selv er i branchen .... har lige været inde på deres hjemmeside, og kan se at de bruger mange forskellige maling typer .... hvis du gerne vil have dem blanke, så skal du helt klart vælge autolak .... nogle steder er det lidt dyrere med denne type lak, men det er pengene værd
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Tak for jeres input.

De skal være hvide i RAL 9010. Har set, at RAL er upræcis, og man skal vælge NCS (tror jeg nok). De behøver ikke nødvendigvis at være specielt blanke.

Nye døre er ikke så dyre, det er karmene til gengæld. Og indfatning kan man få malet i hvid, men det er sikkert "en anden hvid" nuance end den dørfabrikanten har brugt.

Jeg går i tænkeboks, så ikke projektet løber løbsk økonomisk.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Vi købte døre, karme og gerigter fa SWEEDOOR, og alt havde nøjagtigt samme farve (iøvrigt RAL 9010)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også