Ny telefon??

I de sidste måneder har jeg kæmpet mig igennem alverdens kedelige og langtrukne beskrivelser og oplysninger om diverse smartphones, med meget lille interesse!

Det mest åndssvage jeg var ude for, var da jeg kontaktede min udbyder af mobil bredbånd. I guder hvor jeg dog blev bombarderet med alle mulige sære kombinationer af telefon, mobil bredbånd , min hustrus forhold osv osv i en uendelighed. Til sidst løb det ud i ingenting, da jeg bad den flinke, meget hurtigtsnakkende dame, om lige at sætte mulighederne og priserne ned i en mail. Så glippede det helt!

Jeg er dog kommet frem til at det skal formentlig være HTC eller Samsung med Android styresystem (jeg aner i grunden ikke en hujende fis om det! ) Det er disse produkter, som jeg har forstået det, skulle være rimelig driftsikre og ikke omgærdet med for meget mode=prisoptrækkeri.

Tør nogen, ud fra egne erfaringer, prøve at komme med et bud på, hvad jeg bør interessere mig for til mindst mulig penge?
Jeg vil gerne kunne bruge den til mail, nyhedssites, bank og den slags almindeligheder.
Den skal slet ikke bruges på spil, film og musik.
Problemet er at disse tjenester ofte indeholder en gudsvelsignelse af reklamer, som må koste tid og MB.

Hvordan trives disse ret store indretninger med at ligge i lommen og blive klemt i kampens hede, når man slås med f.eks. reparation af bil og hus?

Jeg vil ikke købe en med abonnement, idet jeg vil holde skæg og snot hver for sig.

Med venlig hilsen
ktm

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet er faktisk at netop det at surfe på internettet, bliver meget hurtigt langsomligt med en langsom processor og lille skærm, så netop disse to ting ser jeg som alt afgørende for dig. Problemet er at det er netop disse ting der gør mobilen dyr. Men hvis jeg ikke skal tænke på prisen vil jeg helt klart anbefale min nuværende mobil Samsung Galaxy SII(2), Ved ikke hvor den ligger i pris idag men da jeg købte var den desværre også i toppen, tror stadig den ligger højt, for mig er det eneste problem der er ikke forskel på styre system (i mine øjne) om det er HTC elelr samsung når de begge er med androide. Men vil helt klart anbefale at du finder en med Dual core. altså 2 processorer. Ved ikke hvad mobilen holder til, men ellers er min erfaring at hærdet glas skærme holder okay, min skærm har holdt men den har fået et hårdt trykmærke i bagcoveret. Efter et bordhjørne. Min telefon virker meget stor i hånden men det at den er tynd gør at jeg ikke mærker den i lommen sammenlignet med min HTC wildfire S firma telefon som er meget mindre men tykkere.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis