lappe på et gammelt beton gulv..


Jeg har et 40 år gammelt beton gulv i værkstedet, som desværre er sunket et par steder da det næppe er armeret, og godstykkelsen er også lidt til den nærig side, omkring 7-8cm vil jeg tro... 
Jeg har ikke lige plads i budgettet til at banke det hele op og få en beton bil ud, så nu bliver der lappet lidt på det gamle - så må det holde så længe det kan.. 
Er der nogen god måde at få sin nye støbning til at hænge bedre fast på det gamle beton? evt en grunder der skal bruges? eller skal man bare svumme lidt på og bagefter støbe op i niveau? 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har brugt "Alfix Primer" det klistrer!!!!
Du skal bruge betonklæber. Kan købe i ethvert supermarked. Det skal som regel blandes op med vand i 1:10.
Det hælder du på gulvet, og hælder en lille smule beton ovenpå, og så blander du det godt så det er fedtet og klistret. Og så koster du det ud i hele hullet så der er god vedhæfting. og så støber ud bare ovenpå det. Vådt i vådt. Husk at komprimere.
Kan ikke lade være: Er ret sikker på, at mit lokale supermarked ikke sælger betonklæber :-)
Og da du bor i Roskilde kan du købe en slat betonklæber hos mig, skriv hvis det har interesse..
Skrevet af jenshøj på 02 nov 2011 12:17
Kan ikke lade være: Er ret sikker på, at mit lokale supermarked ikke sælger betonklæber :-)

Silvan. Nykøbing F.
brodthagensvej 14
4800 Nykøbing F

eshop.silvan.dk/vare_weber-betonklaeber_39487

Det er jeg ret sikker på de gør
Når Demant skriver supermarked mener han Blandet Landhandel.
Som Silvan måske!!!
Ok, har bare aldrig hørt et byggemarked omtalt som et supermarked før, så var ret sikker på, at Demant var kommet til at skrive forkert. Bemærk ":-)" i mit indlæg. Tror nu alligevel medarbejderne i Netto vil se lidt underlige ud, hvis jeg kommer og spørger hvor betonklæberen står. Men ok, i denne uge så jeg, at de havde vævlim i Netto, så man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.

Og undskyld til den oprindelige spørger for at jeg fylder hans tråd med en masse, som ikke har noget med spørgsmålet at gøre. Kunne bare ikke lade være.

okay tak for alle svarene, jeg får fat i noget betonklæber.. :-) det skal nok blive helt godt når jeg engang er færdig med den gamle bygning som mange nok havde ment var nedrivnings klar..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis