Jeg er ved at lave en hule i et træ.
Jeg har sat en regler på træet i en vinkel på 45 grader op mod hulens bjælkelag/strøer. Den er fastgjort ved strøerne på en tværgående regel der står vinkel ret på skråstiveren.
Til en anden gang jeg skal lave det er spørgsmålet: Hvordan er det nemmest at lave så det bliver pænt. Det holder fint det jeg har lavet, men kønt er samlingerne ikke.