Tråden er låst

Sælger eller laver du trapper?

Sælger eller laver du trapper?

Hvis du sælger, eller laver trapper - så kunne jeg godt tænke mig at tilbyde dig følgende:

Du sælger mig en trappe til kostpris efter mine mål i Ask, og i modgift får du et link påVoresByg.dk samt en god omtale i en historie.

Siden har omkring 1.800 unikke besøgende om måneden, og har cirka 5.000 sidefremvisninger.

Trappen skal være en højre kvartsvingstrappe

Dit link vil desuden komme på forsiden af VoresByg.dk som et do-follow link. VoresByg.dk vil fortsætte med at være online i MEGET langt tid, den rangerer uhyggeligt højt i Google

Hvis dette lyder interessant, kan du jo sende mig en privat besked []

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøver lige at give denne her et lille hop så den kommer tilbage i top.

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

Tjaeee Buzz.

Hvordan syntes du selv det går?
At du må gå fra din egen "fantast side" til dette dejlige forum for at forsøge at få kontakt med en fabrikant du kan få til at levere varer til dig billigt.....
Mon ikke det er bevis nok på at din side IKKE leverer kontaktflade nok.....

Drop den slags reklamer og egen vinding systemer..

MVH Njord

MVH Njord
Mange tak for din "konstruktive" kritik Njord

Min kontakt flade er jo nok mere de civile der også gerne vil have et tip for hvor man kan få en trappe, hvor man har gode erfaringer. Hvordan man eventuelt støber med flydebeton eller andet.

Det er måske nok ikke håndværkere der ved noget om alting, eller super handymen som alle andre.

Dette er jo ikke en reklame, det er et tilbud til eventuelle firmaer - der har en idé om hvad søgemaskinerne og link density har af indflydelse på ens egen salg - og også hvor meget det betyder at en side der har et mere end minimum besøgstal "anbefaler" ens produkter.

Men det er ikke sikkert at alle folk kan se at de 1830 besøgende jeg har, er hr og fru Danmark, som muligvis lige har fundet VoresByg.dk - for at få tip til hvordan man f.eks. måler en trappe op - og i samme ombæring måske kan læse lidt om vores gode erfaringer med "UGSFU Trappen ApS" - hvor vi "har gode erfaringer".

Nu må det snart være sivet ind hos alle  -  eller hvad ????

Vi vil  I K K E  bruges til fremme af egne interesser/økonomi uanset hvem  !

Vi har her en rubrik der hedder køb/salg mellem brugere på lav dt selv

Det er det eneste sted der kan annonseres med ting og stadig kun mellem private  !

L Æ S   regler for brug af Lav det selv  og ret jer efter dem  !!!!

På manges vegne (håber jeg)  POLOBJØRN

"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af polobjørn på 03 nov 2011 18:49

Nu må det snart være sivet ind hos alle  -  eller hvad ????

L Æ S   regler for brug af Lav det selv  og ret jer efter dem  !!!!

På manges vegne (håber jeg)  POLOBJØRN

Helt enig her...  Denne tråd har intet at gøre med dette forum.. Håber den bliver slettet eller redigeret så man ikke kan se net adresser

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Skrevet af TheBuzz på 23 okt 2011 17:52

Dit link vil desuden komme på forsiden af VoresByg.dk som et do-follow link. VoresByg.dk vil fortsætte med at være online i MEGET langt tid, den rangerer uhyggeligt højt i Google

Af ren nysgerrighed... Du skriver du ligger højt på google.... Hvilke søge ord er det så på?

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Meget, meget trivielt med sådan nassereklame!
Håber det bliver fjernet. Jeg giver det i hvert fald en alert!

Med venlig hilsen
ktm

Kære alle

Hvis indlægget var i "Lav-Hus" ville jeg også reagere, men dette forum hedder også "bytte", så bortset fra at bringe sig øverst igen, mener jeg ikke det er i strid med vores regler.

Mvh. JørgenE
Du får da ikke nogen til at lave en trappe til dig til kostpris mod at få en lille ubetydelig tekst opsat på din side. Det er der ikke meget reson i synes jeg. Og nu kan jeg jo se at der rent faktisk ikke er nogen som helst do-follow links på jeres forside, så det må jo betyde at andre som i har bedt sponsorere noget, også har sagt nej til jeres forslag.

Hvis man vil have hus, så må man vel også betale det, det koster at få byggematerialerne hjem, det gør vi andre jo. Man kan jo ikke regne med at få tingene foræret...

Held og lykke med projektet dog...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis