Brugte stumper købes

Har du noget liggede,  alle stumper til en CNC maskine har int.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg får i nær fremtid en færdiglavet styreboks i overskud. Boksen bygger på HobbyCNCs det største board med fire akser:

Det er min fatter som er svagstrømsingenør som har loddet det, så det gjort ordentlig. Derudover er der smidt en ringkernetransformator i, og så er det samlet i en boks som er lavet af galvaniseret stål (den er stabil).

Du kan se et billede af den i min tråd:

Boardet køre stabilt, og hvis du bor i nærheden af Aalborg, er du velkommen til at komme og se det styre min CNC fræser. 

Så hvis du vil hurtigt igang, evt. vil undgå at lodde, så er det måske noget for dig. Boksen er som sagt testet og virker.

Vh
Jens

Udredning af nypris:

Boardet koster som samelselvsæt 104 $ ≈ 561 kr. Når der lægges forsendelse, moms og importgebyr til bliver det 878 kr.

Ringkernetransformatoren har jeg givet 505,25 kr med forsendelse. Dertil kommer så galv. plade kabelaflastniner o.l.

Du må købe det for 1900 kr, og så er du direkte i gang med at bygge maskinen. Jeg brugte en del tid på at få boksen til at køre som den skulle, og har i den forbindelse optimeret boardet, så ”current reductionen funktionen” styres af den software man bruger, i stedet for at boardet. Se evt.

http://www.cnczone.com/forums/joes_...mach3.html

Hvis du ser på cnczone.com vil du opdage, at mange af de billigere boards skal fifles en del med, inden de køre som de skal.

Som sagt er du velkommen til at komme og se at boksen virker som den skal. Hvis du har spørgsmål eller lignende er du også velkommen til at ringe til mig så sender jeg dig et telefonnummer.

Vh

Jens

Ok, og tak for bud, men giver desværre ikke over ny pris for brugt,,, det skulle jo helst blive billigere med brugt grej

vh
Bo
Det er helt fint, men jeg er næsten lige blevet færdig med at få det til at køre som det skal, så brugt er et relativt begreb Hvis du skifter mening kan du jo slå på tråden, ellers må du have god jagt.

Vh
Jens

Annonce
Hej,
Jeg har 2 stk kuglespindler liggende, ø25x5, L:1200. Jeg ved ikke lige på stående fod hvad de skal koste, så hvis det er noget du kan bruge, må du lige sende en besked

Peace through superior firepower.

Hej

Tak for tilbud, men de er vist desværre lidt for store/dyre til mit første projekt, men du må da meget gerne komme med en pris, det ku jo være de kunne tilpasses

Vh
Bo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis