Ang. hjemmelavet højtalerkabinet og der tilhørende materialer

Jeg har i sinde at lave et højtalerkabinet hvor jeg skal bruge en 20 centimeter bred 16 centimeter dyb cylinder. Den skal kun være et par centimeter tyk eller tyndere (Så længe det holder 100 %. Jeg ville høre hvordan dette nemmest kunne fremstillet, og evt. hvor man ville kune bestille sådan arbejde. Materialet skal være let, evt. mdf eller andet træ. 

På forhånd tak. 


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan med fordel alliere dig med den lokale møbelsnedker og få lavet det i rillet mdf med afstivninger.

Udenpå kan du så llime træfiner efter ønske eller male.

Jeg har set yderst imponerende kabinetter ud fra den model.

husk sand i bunden og alt det andet pjat.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Naaaaa, alt er jo relativt. nu tænkte jeg, at du sikkert var ved at bygge den vildeste ønske højttaler med de dyreste komponenter.

Har du ikke adgang til et værksted? så kan du selv købe rillet mdf og more dig med.

Træfiner behøver ikke være så dyrt igen, det kan du også få fingre i på nettet.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

PS, hvis lydkvaliteten er mindre vigtig, kan du jo købe et kloak rør i plast, men jeg ville nok vælge et i cement og lave en mdf skive i top og bund.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også