hvad isolere bedst flamingo eller isolering

hvad isolere bedst flamingo eller isolering måske også for og gøre det mere lydtæt, det er til nede under et vindue
hvad isolere bedst flamingo eller isolering måske... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi skal lige have en ting på det rene: Flamingo er ikke 'officielt' et isolationsmaterialer, da det primært bliver brugt til andre ting. Men det er helt korrekt, at flamingo bliver brugt til isolering - primært pga. at flamingo (selvfølgelig) isolerer, men også fordi at det er meget nemt at håndtere :-).

Det jeg ville gøre i jeres tilfælde, er at bruge noget RockWool isolering. 150mm RockWool (mindst) virker umiddelbart som en god løsning :-).

Skal du have isoleret din bolig? Læs mere om: Hulmursisolering, Gulvisolering og Loftisolering!
Hrrm, jeg havde ikke lige lagt mærke til datoen - det må du/I meget undskylde.

Polystyren er som sådan et officielt isoleringsmateriale, men når vi bare taler ''ren hvid flamingo'', så er jeg ret sikker på, at det ikke betragtes som et officielt isoleringsmateriale.

Skal du have isoleret din bolig? Læs mere om: Hulmursisolering, Gulvisolering og Loftisolering!
Nu tråden alligevel er oppe igen :-)
Jeg skal skifte gulv i mit 70er hus. mit gulv består af 22mm gulv, 2"x2" strøer, 6cm uld, 10 cm råbeton og 25cm grus.
jeg påtænker at tage gulvet ok og evt lægge ny isolering, da jeg gerne vil have gulvvarm især i køkken og evt også spisestue.

Kan det her betale sig at lægge gråflamingo for at opnå bedre isolering.
det optimale ville være at lave hele tærrendækket om med det bliver nok alt for dyrt.
tblokhus, er du gået i gang med opgave, nu er dit spørgsmål jo lidt gammelt, men det fortjener da alligevel et svar, og jeg mener helt sikkert godt det kan betale sig at isolere med flamingo!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis