Hej
Jeg har haft en vandskade pga en utæt fordør. Døren er tæt nu, men da der har været vand igennem døren mange gange var der en fugtskade i kælderen under fordøren.
Nu er pudset banket ned og de første 30 cm brædder savet ned.
Bjælken, som bærer gulvet er *næsten* uden råd, men lidt er der altså desværre.
Skal jeg gøre noget før jeg lukker igen ? Der vil (7-9-13) ikke komme vand ind igen, men vil træ, som har været angrebet af råd fortsætte med at blive nedbrudt, hvis det ellers er tørt ?? Jeg tænker skimmel, borebiller og andet i samme kategori...