Separat lille skyllevask - hvor finder man det?

Jeg har et lillebitte køkken, som også rummer et såkaldt mobilbad (bodyshower), som kobles til vandhanen med en lynkobling. 

Jeg står overfor en udskiftning af bordpladen og blandingsbatteriet, og har længe ønsket at finde en løsning hvor jeg kunne have en separat lille skyllevask og et separat blandingsbatteri til badet. Imidlertid har jeg problemer med at finde en vask der er lille nok (der er ikke plads til en standard dobbeltvask). 

Er der nogen der har erfaring med det/kender en forhandler?

Her er en (ikke målfast tegning) af mit køkkenbord. Jeg vil gerne have skyllevask til venstre for den store vask, men der er kun ca. 25cm at give af både i længde og bredde, da der sidder en faldstamme. 

Alle forslag modtages med kyshånd. 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv. www.Billig vvs.dk
Er denne for stor?
http://www.billigvvs.dk/Koekken-Koekkenvaske-Blanco-Rustfrit-staal--BLANCO-Jota-160-U-Rustfrit-staal-18,4x32,2-cm-176040.html

Evt. kunne den måske monteres lidt på skrå? Måske kunne den anden vask flyttes lidt til siden, for at give mere plads?
Tak for forslagene. Jeg må måle og fifle lidt. Tror desværre de bliver for store. Måske findes de mindre til både eller campingvogne?

Og Hans: ingen stegegryder - der skal bare lige være plads til at waterboarde trolls.
Lav evt. en målfast tegning og tag et billede af bordpladen, så er det lidt lettere at hjælpe.
zann.

okay.

men det er mullighed at finde små vaske i de små mål.
til campingvogne og både.!

Jeg arbejder på en målfast tegning, men her er indtil videre et billede. Der er 37 cm fra faldstamme til bordkant, så reelt er der kun ca 31-32 cm at give af, da skabet slutter før bordkant.

Image and video hosting by TinyPic


 Image and video hosting by TinyPic

Så kan den runde vask, på Ø 29 cm, vel godt klemmes ind?
Hvis en vask er neget mindre end det, synes jeg ikke rigtig, der er til at bruge.

mvh jens


 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis