Nedrivning af 65m2 sommerhus

Jeg har et gl. sommerhus, i træ med eternittag og på sokkelsten.
Det skal rives ned, og vi har fået et tilbud på 58.000 kr..

Det må vi kunne gøre billigere selv, men hvor/ hvordan slipper vi af med alt affaldet?
og hvad koster det mon?

er der nogle gode ideer, når man nu ikke må sætte en tændstik til det

sommerhusejer :-D

Jeg har et gl. sommerhus, i træ med eternittag og... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Koludabyg på 17 okt 2011 07:52
Ja, det er en utroligt god pris, så ville ikke selv overveje det, han skal også lige huske at man kun man aflevere 10 plader/rygninger eternit om dagen, så det kommer sikkert til at tage 5-10 gange på genbrugen for at komme af med det asbestholddige tag alene.
Dette var nu ikke et problem på vores genbrugs plads... Hele taget blev afleveret samme dag på 3 paller, som de endda tog ned fra traileren for mig

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Hvorfor kan jeg ikke finde naverens svar?? Eller er det blevet redigeret væk sammen med alt det andet

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

hvilket svar er det du leder efter ?

http://www.lyrk.dk
Ja, der er nogle indlæg der er slettet, der intet havde med emnet at gøre, men var et internt anliggende imellem 2 brugere, så de er blevet slettet af administrator.

Mvh. JørgenE
Skrevet af JørgenE på 18 okt 2011 08:24
Ja, der er nogle indlæg der er slettet, der intet havde med emnet at gøre, men var et internt anliggende imellem 2 brugere, så de er blevet slettet af administrator.

Perfekt, Jørgen E. Tak for det!

Med venlig hilsen
ktm

det er ikke stort besvær - med mindre du ikke vil bruge en uge på det. Find et mindre firma der lejer comtainere ud - gerne et entreprenørfirma. Lav en skod-aftale med at de rydder sokkel og knuser den (det skal den) og planerer mod du har container stående til træværk. Hvis du er heldig slipper du af med træet gratis og betaler lun for "rydningen". Eternitpaderne kan bortskaffes på alm personvognstrailer. Det er gennemført her - men det var selvfølgelig også i vestjylland (;-))

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis