Yanmar 1GM10 starthåndtag søges

Under køb og salg søger jeg efter ovenstående håndtag, så jeg også manuelt kan starte min bådmotor - nogen der ét liggende? Eller hvad koster det fra nyt hos Yanmar?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Svenliss,

Starthåndtag til Yanmar 1GM10 koster idag hos Yanmar Kr. 1190,00

Jeg har et nyt liggende til en pris af Kr. 250,00 + fragt.
Hej Lilledo
Tak for din respons vedr. starthåndtag.
Jeg skal lige have konfereret med min bådmakker inden jeg evt. vender tilbage.
Vores montage af vand- og oliefilter er "selvfølgelig" gjort, så det siidder i vejen for et starthåndtag - modsat kunne det være rart med denne ekstra mulighed, at kunne starte med håndtag.
Lidt ombygning skal til, så vi får se...om ikke andet har jeg notéret mig, at du har et håndtag liggende.
Bedste hilsener
Svenliss

Hej igen, Lilledo
Jeg ville gerne vide hvor langt starthåndtaget er, totalt.
Det er af hensyn til evt. ombygning af vand- og oliefilter.

Mvh. Svend Jensen

Hej Svenliss,

Jeg har sendt en pm til dig.
Jeg kan ikke komme med noget konstruktivt, men hvorfor søger man et håndtag og når man så har et godt tilbud, så ved man ikke om man vil benytte tilbuddet??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce

Grandoldmann! Forstår din undren - og det kan sikkert ende med at jeg køber det. Olie- og kølevandsfilter skal dog flyttes (nye slanger mv.), så det siider på en helt anden måde for at man kan bruge håndtaget - og da vi er 2 om båden, skal vi lige være helt enige om vi vil det. Men det er betryggende at have starhåndtaget som ekstra mulighed, da vi har haft en del startbesvær ind imellem. Jeg havde ikke på forhånd nogen anelse om hvor langt det f.eks var. Mvh. svenliss

Alt der forstår jeg godt.. Men der søges på en del til en båd.. Når man så har den på hånden skal der først findes ud af om den skal bruges...
Burde det ikke være omvendt..

1. Hvordan flytter jeg filtre og gør plads til håndtag.

2. finder ud af om man vil det.. og om makkeren vil være med.

3. søger håndtaget..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis