Er dette en troværdig forhandler?

Da jeg skal til at investere i et nyt alarm system fra Jablotron fandt jeg denne side. www.credexalarmsystems.eu Nogen der har handlet der? Eller kan anbefale et andet sted?
28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke om du kender Trustpilot.dk . Nu er der godt nok ikke nogen anmeldelser af netop det her firma desværre . men sikkert af andre alarmfirmaer. men det ihvertfald en go side hvis man lige skal tjekke op på om firmaer er gode at handle ved. Jeg bruger det altid for at være sikker.
Har fundet de samme produkter på www.sikrings-service.dk .... Men igen ingen anmeldelser på trustpilot.
du kan jo også altid slå firmaer op i cvr registret og se hvor længe de har eksisteret , det giver jo også et fingerpeg om du trygt kan handle hvis de har eksiteret en del år . eks . skirngs service : http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30766474

de har eksisteret siden 2007
Ring 28100561

Min arbejdsplads forhandler alarmsystemer fra Jablotron. Vi har eksisteret siden 1959. Der er to andre herinde fra der lige har købt Jablotron hos os og hentede det selv i vores butik i Glostrup. Jeg ved de var meget tilfredse!

Mvh. Kasper

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Wezio, har du en hjemmeside?
ConDor:

Ja, www.gla.dk men vi har desværre ikke nogen webshop.

Fortæl mig hvad du skal bruge så skal jeg nok lave en super pris til dig. Du kan evt. hente i Glostrup i vores butik på Hovedvejen 64., - jeg kan se på dit postnummer at du kommer fra Køge af. Jeg kan også sagtens sende.

Jeg ved godt at dette forum ikke er beregnet til salg, men jeg nyder godt af at læse alle de spændende tråde herinde og er der nogle der har brug for hjælp eller søger noget og jeg kan hjælpe, gør jeg selvfølgelig det!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg tror at den er god nok..

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
"se hvor længe de har eksisteret , det giver jo også et fingerpeg om du trygt kan handle"

Hm - er jeg den eneste der så kommer til at tænke på Låsby Svendsen, Amager Banken og gode gamle ØK 


/bjørn

Der sætter du nok Låsby-Svendsen i vel fint selskab.
Hverken ØK eller Amager Banken var vel kriminelle fra første åbningsdag. :o)
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis