Antenne-forening

Jeg er så uheldig at bo i et hus, hvor da de gravede kabler ned til TV og internet, lige præcis stoppede nedgravningen 50 m fra huset på den ene side og for at det ikke skal være løgn, fortsatte nedgravnigen ca 100 m på den anden side.

Mit spørgsmål går så på om vi her i huset med 4 lejemål, kan lave vores egen antenne-forening f.eks. igennem Canal Digital eller et lign. firma og på den måde kan få flere TV-kanaler og evt. internet.

Modsat at vi skal ha´ et abonnement pr lejemål. Jeg ved at det kan lade sig gøre i større boligkomplekser. Men her er vi kun 4 lejere.

Mvh

Nuser Spillemand

Nuser Spillemand

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan godt glemme det ved yousee ihvertfald. Tror ikke på du nogen steder kan når i kun er 4 lejemål på bopælen. I det hus jeg bor i er der også 5 lejemål og alle betaler også en formue til skide yousee , hader yousee!!
Det dur heller ikke, for det var dem der sprang vores hus over, da der blevet gravet kabler ned.

Det skal jo nok nærmere være noget med parabol, kunne jeg forestille mig eftersom der ikke er noget kabel ved huset

Nuser Spillemand

Nå ja eller over tlf-nettet

Nuser Spillemand

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis