alternativer til Velux ovenlysvinduer?

Kender I til alternativer til Velux ovenlysvinduer? Jeg har fundet Fakro og Kipa, men er ikke fjollet med Fakros lukning, og Kipa ikke har det mål, jeg skal bruge (55x98). Findes der andre?

Hvis I har bud på, hvor man også kan finde ok dannebrogsvinduer med termolydruder til en fornuftig pris, er det også meget velkomment :-)

mvh. tina




 


 

Kender I til alternativer til Velux... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv og få et tilbud i den lokale trælast, listepriser er altid for dyre

http://www.lyrk.dk
Oplysningerne i annoncen fra det bauhaus i Flensborg er ikke helt komplette. Men sammenligning med Velux' danske vejledende prisliste antyder ganske store besparelser ved at handle i Tyskland.
Ihvertfald hvert 4. og måske endda hvert 3. vindue vil være gratis hvis du kører over grænsen efter dem!

Så som naveren foreslår: Tryk din tømmerhandler forsvarligt på maven. 30% vil være et godt afslag.
Skrevet af hpox på 14 okt 2011 21:07
Tryk din tømmerhandler forsvarligt på maven. 30% vil være et godt afslag.

Hvilken han med garanti ikke opnår, det kan vi ikke engang opnå, selvom med ordrer i størrelsen +50.000,- i Velux vinduer.

Jeg kan dog lige som Naveren slet ikke anbefale andre mærker end Velux når vi snakker ovenlys, et alternativ er dog Velux´s billigere alternativ Rooflite vinduerne, det er også Velux der producere disse, dog ikke i helt sammen kvalitet som deres egne vinduer.

Men så må det jo være Velux der accepterer forskellige priser i Slagelse og i Flensborg?

Du kan jo selv sammenligne priserne.

Det understreger endnu engang hvad vi ved. Konkurrencen på byggematerialer er svag i Danmark
Annonce
Rooflite - det tjekker jeg også lige ud. Tak :-)

mvh. tina
Jep.

Se mere her...
http://dk.rooflite.com/

Ja, men det kan nok ikke betale sig for undertegnet at kører til Flensborg at hente dem, eller skulle reklamere i udlandet, hvis der skulle være problemer med dem.

Næ, du skal nok til Malmø for at hente dem. :o)

Eftersom der sjældent er probvlemer med produktet så ville jeg - som privat kunde - tage det ret afslappet med den garanti.
Og reservedelene er jo til rådighed i DK - til tårnhøje priser ganskevist. :o)
Ja, hpox du har ret, Velux er kvalitet som normalt ikke fejler noget, så risikoen i den forbindelse er nok forsvindende lille.

Det må bare kombineres med en indkøbstur i grænsekioskerne også, så kan det sikkert godt løbe rundt...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis