søger: bøjning og udskæring af akryl

hej

først håber jeg at det er rigtig det jeg har gjort, ved at poste her, ellers håber jeg en flink moderator, vil rykke mit indlæg over hvor det hører hjemme

men jeg søger en der vil hjælpe mig med skærer en akrylplade ud og bøje den. det er ikke fordi det skal være super flot, da den bliver dækket til i et terrarie, men har simpelthen ikke udstyret eller silde til det selv.
har selvfølgelig pladerne og kommer gerne ud med dem, og skal der være en form for betaling finder vi ud af det.
er bosat i vordingborg. kommer nogle gange på lolland og kører også ret tit til københavn,

håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.

Hilsen Frederik
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er ikke svært at gøre selv , det lyder jo ikke til at være særlig stort stykke

den kan skæres med stiksav , rundsan , vinkelsliber eller hvad du nu har
brug et rør elig der har bukkeradius , spænd den ene kant fast med en liste og skruetvinger , varm pladen med en varmepistol og brug den forsigtigt rundt mens du varmer
hjælp søges stadig
Så må du smutte hen til glarmesteren, han har også akrylglas og kan bearbejde det.
som skrevet jeg har plader, men tænkte bare at det her forum, var som andre hobby forums, hvor man hjalp hinanden, men fair
Annonce
vil da også gerne hjælpe , men er jo ikke nemt hvis du ikke har hvad du skal bruge , og nok lidt langt at køre for dig , hvis du skulle komme her
det var jo derfor jeg skrev herinde, så hvis der var nogen der havde udstyret kunne hjælpe mig, for har godt læst mig til hvordan man gør.
Det er så lidt du skal bruge for at kunne gøre det selv.En varmluftspistol, hvis det kun er til en lille opgave kan du få en for omkring 100,00 kr. i Jem & Fix der kan du så også købe et par billige arbejds handsker ( beskytter dine fingre mod varmen ) Og et par små skruetvinger så du ved hælp af et lille brædt kan spænde pladerne fast til spisebords kanten. Læg nogle aviser imellem
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis