Papiruld eller mineralduld?

Hej igen

Der foregår mange ting om ørerne på mig, så har endnu et spørgsmål. Vi skal have skiftet leca i hulmuren ud med mineraluld eller papiruld. Hvad er bedst? Nogle med erfaringer?

Jeg skal måske nævne at vi også skal have skiftet vinduer snart. ryger isoleringen ud når man gør det? Papiruldfyren sagde nej, men er det korrekt efter Jeres mening? Har altid været den skeptiske type og bruger mottoet: Det skal han jo sige! :-)
Hej igen Der foregår mange ting om ørerne på mig... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Jesperbha på 11 okt 2011 09:20

@ Koluda - Ingen af de tilbud jeg har fået er med polystyren kugler. Hvordan isloere de? Hvorfor ville du vælge mineraluld frem for papiruld?

Samme årsag som hpox, det er et produkt vi har gode erfaringer med, nogle gange kommer der produkter på markedet, som slet ikke er egnet til de formål de anvendes til, der går dog normalt mange år, får evt. skader heraf viser sig, denne risiko er der ikke ved at anvende produkter vi har benyttet i årtier, og som har vist sig at være egnet til formålet, og dette gælder bla. mineraluld som har været brugt til hulmure i årtier, hvorimod papirulden stadig er rimelig ny på det område, og der faktisk er isolatører der ikke udfører hulmurs isolering med denne uden forbehold.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis