Giantco g-buddy motorlyd

Jeg har haft en g-buddy i snart 4 måneder, og den har kørt ganske fint. Da jeg fik den pillede jeg begrænsningen af, så den har haft en gennemsnitsfart på 60km/t. Nu er der så sket det at den lige pludselig, efter jeg havde kørt en 15km ca. fik en høj tikkende lyd i motoren da jeg slap gassen, og derefter har haft den hele tiden. Umiddelbart tænkte jeg bare at det var en smeltet udstødningpakning, pga. det normalt var hvad der skete på min gamle to takter, men efter at have kigget på den kan jeg slet ikke se at der er en udstødningspakning, og da jeg så prøvede at kigge i cylenderen fandt jeg ud af at det vist ikke lige så ud som på en to takter, og at jeg faktisk ikke rigtig aner hvordan det fungerer.

Er der nogen der har en ide om hvad det kan være/hvad jeg kan gøre? Den har ikke været til service eftersyn, dvs. olie og sådan er ca. 4 måneder gammelt.

Jeg har haft en g-buddy i snart 4 måneder, og den... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det du ikke rigtig kan se på det billede der er, at der er et mindre end millimeter tygt metallag, og at resten er en slags pap agtigt materiale, der nemt kan brænde væk.
dragolis.

har du ikke resterne af ringen.! så kan vi se den i billedet
der bliver lagt ind i tråden.!

men jeg kan godt se at ringen består af "pap" med pladering
af 0.8 mmplade. der er stukket om pappet.!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis