Internet Explorer problem

Jeg har nyinstalleret windows 7 på en ældre PC, og bar nogle problemer med Explorer 9.

I nogle tilfælde kan jeg ikke downloade programmer, eks. Adobe Reader, når jeg klikker på download får jeg en gul stjerne med et rødt udråbstegn og der sker intet.

Jeg regner med at det er en fejlmelding, men kan ikke se hvad der er galt, jeg har prøvet at sætte internetsikkerhed så langt ned som muligt.

Er der nogen her der har et godt råd?

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne jo tænkes at der slet ikke er plads til flere indstaleringer på den gamle pc.
Så er den heller ikke ældre, det er en Core 2 Quad 2,4 GHz med 4 G RAM og 2 x 500 GB harddisk
Prøv og genstart computeren, hvorefter du henter programmet på ny og prøver igen.

Be Smart - Not Stupid..

Eller smidder Adobe ad H.... til og istedet anvendet Foxit Reader. Den fylder kun en tiendedel og gør det samme.

mvh
BS

Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Ved det er en gammel tråd.
Jeg har en ny PC med Foxit reader installeret fra fabriken.
Er der nogen der ved om man kan ændre sprog til dansk.
Har prøvet meget

Med venlig hilsen

Anker

Annonce
http://foxit-reader.da.softonic.com/

og nej det er ikke reklame :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Anker Petersen på 02-10-2015 12:07
Ved det er en gammel tråd.
Jeg har en ny PC med Foxit reader installeret fra fabriken.
Er der nogen der ved om man kan ændre sprog til dansk.
Har prøvet meget

Nej du kan ikke ændre sproget til dansk af den simple grund, at det ikke findes på dansk. Den henvisning du har fået, giver ikke mulighed for at vælge dansk. Hvis du du går ind på Foxits hjemmeside, kan du vælge mellem flere sprog, men ikke dansk. Hvad er der forøvrigt galt med Acrobat Reader? Som fås på dansk.

Du kan gå ind i kontrolpanel og fjerne Foxit, hvis du ikke vil bruge det.

Du bør iøvrigt være forsigtig med at hente programmer fra den anbefalede side, fordi du kan resikere at få andet utilsigtet med uden, at du ved det.

fase
...Hvad er der forøvrigt galt med Acrobat Reader? Som fås på dansk...

Stort, klodset og et af internetskurkenes absolutte yndlingsmål

Den danske udgave af Foxit døde for nogle år siden. Der findes en dansk sprogfil, men den er kun ca. 30% færdig. Men hvis det er et brændende ønske, er man meget velkommen til at logge ind og oversætte de ca. 3000 manglende linier.

En anden ulempe ved Foxit, er de toolbars de forsøger at prakke en på. Det var slemt før i tiden, men jeg ved ikke om det stadig er tilfældet.

Et alternativ kunne være PDF-XChange Viewer

Den er let, hurtig, snakker glimrende dansk og kan det hele og lidt til. Jeg skiftede fra Foxit for flere år siden, og har aldrig fortrudt. Man skal blot huske at vælge den gratis udgave, når man installerer.

Man kan se processen HER og samtidigt se hvorfor man skal holde sig langt væk fra Softonic.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Takker for svar.
Ad andre veje fandt jeg også ud af at dansk ikke var tilgængelig.
Mht. Adbobe så får jeg ikke mulighed for at benytte den ved fremvisning af Pdf filer selvom prg. ligger på Pc.
Underligt

Med venlig hilsen

Anker

Alt ok
Har fundet ud af hvordan jeg kan bruge Adobe

Med venlig hilsen

Anker

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg