Nogen der kender til Apple Airport?

Hej Lav det selv folkens

Jeg overvejer, at købe en Apple Airport da jeg er træt af at altid skulle flytte rundt på min bærbar når jeg gerne vil slutte den til mine højtalere.

Sådan som jeg har forstået det, så kan man med en Apple Airport streame musik. Men kan man også det med film?

Dvs. jeg har min computer stående hvor den altid står og så via den streame film til Airporten og så videre til fjernsynet?

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lordsasa.

Jeg tror at du skal over i AppleTV for at kunne streame film.

http://support.apple.com/kb/HT4587?viewlocale=da_DK&locale=da_DK

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Apple TV er til film.

Apple Airport Express er til musik, deling af printere og Internet. Jeg har Airport Express opsat i de forskellige værelser i huset og det er super smart. Jeg kan via min bærbare, min iPad og min iPhone koble mig op til hvilket som helst rum og spille musik.

Jeg kan kun anbefale det.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Apple TV er til film.

Apple Airport Express er til musik, deling af printere og Internet. Jeg har Airport Express opsat i de forskellige værelser i huset og det er super smart. Jeg kan via min bærbare, min iPad og min iPhone koble mig op til hvilket som helst rum og spille musik.

Jeg kan kun anbefale det.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej Wezio.

ja, AppleTV er til film, men kan bl.a. streame musik og foto via IClouds.

Tråden starter med at Lordsasa spørger om AirPort også kan streame film, og det tror jeg ikke den kan og derfor skal man over i AppleTV,

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Apple TV er til at stream film ja, og det kan varmt anbefales.
Kender dog ikke sååå meget til Apple Airport, men det skulle virker ret så godt har jeg hørt fra min makker, der længe har ment at jeg burde købe det. Dog er mine penge brugt på sikkerhedssko og helly hansen arbejdstøj, så på den front er jeg virkelig klædt på til kamp. Dog ikke så meget med mit it, men det kommer nok jo.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis