INGEN mails tak

Hvordan undgår jeg mails når nogen har skrevet i en indlæg jeg selv har været aktiv på?

Hurtig svar tak. Ellers sletter jeg min account.


Fru O

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Fru O
du skal fjerne fluebenet for oven og for neden der hvor der står abonner
hver gang du skriver i en tråd.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Av det var bøvlet - det ville være rart hvis der var en generel settings - så man kunne vinge af engang for alle at man ikke ønskede mails - og så kunne bekræfte på den eneklte tråd hvis man alligevel var interesseret i netop denne tråd.

Jeg nåede faktisk at blive så irriteret over det - at hvis jeg havde fundet "Meld mig ud" stedet - så havde jeg gjort det.

Fru O

Tjaa bøvlet...
Det er vel som man tar det.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hej fru O.
Prøv at se positivt på sagen. Hvis det er dit største og altoverskyggende problem, skal du i stedet glæde dig over, at du ikke har værre problemer her i livet.

Du kunne evt. have en gmail til dette brug/problem. Så samles alle mails fra en dag på en linie, måske 40-60 stykker i mit tilfælde, hvis jeg har været flittig, som så kan slettes med et enkelt flueben og klik på en tast "slet".
På den måde undgår, du at din verden styrter i grus, og i stedet kan du glæde dig over, at du kan få vendt nogle spørgsmål blandt venlige mennesker, der gerne vil bidrage med deres viden.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Fru O på 02 okt 2011 09:36
Av det var bøvlet - det ville være rart hvis der var en generel settings - så man kunne vinge af engang for alle at man ikke ønskede mails - og så kunne bekræfte på den eneklte tråd hvis man alligevel var interesseret i netop denne tråd.

Jeg nåede faktisk at blive så irriteret over det - at hvis jeg havde fundet "Meld mig ud" stedet - så havde jeg gjort det.

Har du overvejet ikke at svare på nogen af spørgsmålene? Hvis du ikke svarer, får du heller ingen svarmails. Ikke at svare er næsten det samme som at være udmeldt.

fase
Annonce
Hvis du er helt sikker på, at du ikke under nogen omstændigheder ønsker en mail, og hvis du har det som mig, at du ofte glemmer at slette fluebenet, så gå ind under din profil og indsæt en ikke eksisterende mailadresse. Så får du med sikkerhed ingen meddelelser.

Vær dog sikker på, at den falske mailadresse ikke eksisterer, og at det er ret usandsynligt, at den nogensinde vil blive oprettet for ellers bringer du en anden i forlegenhed.
Skrevet af efry på 03 okt 2011 21:55
Hvis du er helt sikker på, at du ikke under nogen omstændigheder ønsker en mail, og hvis du har det som mig, at du ofte glemmer at slette fluebenet, så gå ind under din profil og indsæt en ikke eksisterende mailadresse. Så får du med sikkerhed ingen meddelelser.

Vær dog sikker på, at den falske mailadresse ikke eksisterer, og at det er ret usandsynligt, at den nogensinde vil blive oprettet for ellers bringer du en anden i forlegenhed.
Det er da ikke nødvendigt med en falsk mailadresse brug din egen, men sæt et punktum et sted i adressen, så virker det som en anden adresse.


fase
Jeg synes ik det er særlig pænt at gøre grin med Fru O's spørgsmål. Det er fuldt berettiget når hun nu ser det som et problem,- Jeg synes også at det er pisseirreterende at man skal huske at fjerne fluebenet, i stedet for at sætte det.
Forslaget med at man kunne vælge det i generelle instillinger synes jeg er en god ide.

Jeg har dog også valgt løsningen med en mailadresse nr 2 som jeg bruger til alskens tilmeldinger hvor der er risiko for at blive bombarderet med mails. Når der så er en ledig stund med et par måneders mellemrum, så rydder jeg ud i mailboksen.

mvh Jan
Kære alle

Ønsket om at det er valgfrit med mail, når man har deltaget i en tråd er noteret.
Denne mulighed ligger ikke i systemet, men AllanE vil tage det med som et ønske overfor programørerne.

mvh. JørgenE
Administrator

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis