Mystisk telefonnr.

Hej Alle.
Jeg er her i de sidste tre dage blevet ringet op af et nr tilsyneladende fra Brasilien. Der er blevet ringet  21.20- 21.45 -19.23  og kun en gang nummeret er +552132992008. Er der andre der kender dette nr? Jeg har endnu ikke prøvet at svare. Første gang troede jeg bare at det var en fejl. de andre gange har jeg ikke haft telefonen på mig og har derfor først set det efter at opkaldet er slut. Jeg har ikke lyst til at ringe til et ukendt nr i Brasilien, Men kan det komme til at koste mig noget hvis jeg besvare opkaldet?
Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er langt det bedste at holde sig væk fra nummeret.
det kunne være en af de sataner der hville have din cpr nummer.
og udnytte din computer (hacke den) i bagdøren.!
Det er typisk et trick.. de ringer og lægger på... når du så ringer op bliver du takseret en utrolig høj pris.. det kan koste dig flere hundrede kroner.. og bordet fanger fordi du ringede op..

Jeg kan se det er en af de øer der har deres egne regler eller skal vi sige ingen regler for telefoni
du kan søge på disse kordinater på google maps 7.514981,134.560547

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej til Jer.

Jeg takker for svarene. Det siger jo også at det var godt at være mistænksom. Efter de tre første opringninger er de sluttet nu.
Grandoldman: Hvordan har du fundet frem til de koordinater. I følge den liste over landekald så er +55 Brazilien. Har prøvet at google nummeret uden resultat.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Det er da landekode +552

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej igen grandoldman.

www.landekode.dk Ifølge den her er +55 nu Brazilien, men det er nu også lige meget. Det  var godt at få at vide hvad det drejer sig om.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere