Nye vinduer og døre

Jeg har rekvireret tømrer til at give tilbud på nye vinduer og døre. Har selv gode erfaringer med rationel og kpk, men tømren foreslog kastrupvinduer som et godt og billigere alternativ. Er der nogen af jer kloge hoveder der har erfaringer med disse?

Det fikser jeg...
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen der har erfaring med disse???

Det fikser jeg...

Det er træ!

 


Det fikser jeg...
hvorfor så ikke gå efter KPK, i stedet for at løbe en risiko med et vindue du ikke kender. Du kan evt købe dem igennem mig hvis du selv vil montere dem....

http://www.lyrk.dk
Jamen så tror jeg da jeg vil arbejde videre med KPK. Hvis der er en tømrermester fra Odense eller omegn der kunne være interesseret i at give et tilbud på udskiftning af vinduer, facadedør og terasseparti kan i sende en mail til mig på [email protected]

Det fikser jeg...
Hej,
Jeg ved ikke så meget om vinduer, men vi købte både yderdøre og indvendige døre online på tldoors.dk. Pris og kvalitet var fin. De samme døre, kan vist også købes i Bauhaus.

Naveren godt du selv fandt ud af det! adressen er selfølgelig [email protected]

Det fikser jeg...
Jeg vil råde dig til at få en second opinion omkring dine nye vinduer fra en 100 % uafhængig og professionel tømrer.

Er I trætte af jeres gamle vinduer? Hvorfor så ikke få 30.000 kr. i tilskud til nye vinduer? Læs mere om tilskud, besparelse på varmeregningen og andre fordele ved udskiftning af vinduer på udskiftningafvinduer.dk.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis