vedr. net på bærbar

Hej
Har fået et problem med min bærbar pc, den kan kun komme på nettet via trådløs internet

og min router er ikke ligeså hurtig som mit fiber net på 50/50 !!!

Nu har jeg prøvet alle mulige /umulige ting,men den vil ikke
Har prøvet med det kabel der kører til min router og min stationær og sat direkte i bærbaren

MEEN virker ikke

Er der en klog der kan fortælle mig om man kan tjekke om det evt. er netværks kortet der er gået !!!  eller er der et og eller andet jeg har overset

Er jo ikke ligefrem den store pc doktor

HJÆÆÆÆLP


 


 


 


 


Tim  
 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Din router vil aldrig være lige så hurtig som en kablet forbindelse. Der går altid data til behandling af signalerne.

Forskellen bør dog ikke være synderlig. Er der meget stor forskel, har du måske ikke sat din router op til at køre N mode.

N mode er det hurtigste den kan klare.

Er der mange som bruger en router tæt på din bopæl (hvis det f.eks er en lejlighed) kan du ændre den frekvens din router arbejder på - igen i opsætningen af routeren. Så vil der være minder "støj" og din router kan give bedre performance.

Når din bærebare ikke bare smutter online, er det fordi du første gang lige skal bede den om at bruge din router.
På http://www.internetgratis.dk har jeg lavet en meget lille guide, der hviser hvordan du sætter din bærebare pc til at lede efter mulige trådløse netværk. Når den finder din egen router, skal du bare klikke på den og indtaste din kode.

Koden skal du selv vælge, når du sætter routeren op mht sikkerhed.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis