Valg af ny hoveddør

Hej der

Står for at skulle udskifte vores gamle hoveddør.

Har besluttet hvilken model det skal være, men kan nu se, at der er meget stor prisforskel fra producent til producent (6.199 - 13.590) for tilsyneladende samme dør.

Er der nogen som har erfaringer med fx JNA, som er en af de "billige" firmaer.

Andre erfaringer, gode som dårlige, med de forskellige firmaer er velkomne

Venligst

Matt

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke JNA, men generelt får man hvad man betaler for. Der er rigtig mange tråde om døre og vinduer her på sitet, og den generelle holdning er, at man skal holde sig fra de helt billige.

Et tip: Lad være med at stirre dig blind på listepriserne fra de forskellige producenter. De har intet med den faktiske pris at gøre. Prøv at indhente specifikke tilbud fra de forskellig producenter. Du skal ikke blive overrasket, hvis du kan spare over 30% på de "dyre" firmaers listepris.
Du skal godt ikke vælge Outline, der er ikke andet end problemer, vi byggede i 2006 og har fået skiftet alle udv. døre 1 gang og de har været og reparere alle vinduer mindst 4 gange, alle mulige forskellige problemer lige fra at de falder fra hinanden til at de slæber på forneden og nu er sprosserne begyndt at falde af, og nu siger de at de 5 års garanti er udløbet så jeg står selv for resten, det er de ringeste døre og vinduer jeg har set, jeg har immervæk arbejdet som tømrer i 25 år.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis