Fastgørelse af skur

Vi har brug for et skur nu hvor det lakker mod vinteren. 

Tid er det småt med, og jeg kunne godt tænke mig at undgå at skulle støbe stolper eller grave stolper ned som det kan fastgøres på. Også fordi det formentlig skal flyttes igen. 

Kan man lade et lukket skur på 3x2 meter stå uden punkt fastgørelse? Fx. på fliser for at give et plant underlag.

Og ville det gøre en forskel, hvis man lavede en bund med regler på tværs og derpå en belægning - så ville indholdet jo holde det nede. 




6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, med fare for det vælter / blæser væk i kraftig vind, ville jeg ikke bare klodse det op.

Ønskes dette dog, så kan det selvfølgelig bare klodses op på fliser.
Det kommer jo an på skurets højde. Og hvad der skal ind i det. Og placering i forhold til fremherskende vindretning. Og samme vinds styrke.

Men hvis du et par laststroppe klar og noget solidt at fastgøre til så er det vel ikke utænkeligt at det bliver stående, skuret.

Var det mon ikke nemmere og billigere at købe en gammel 10.fods container?
Ja, hvis der er rigeligt med vægt i det, så flytter skuret sig nok ikke.
Hvis skuret ikke skal være større og du ikke har så meget tid, hvorfor så ikke købe et "stål skur" i Harald Nyborg til ca. 3000 kr. Og smide det op i stedet? Det kan du senere flytte på..

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for jeres svar.

Stålskur kommer ikke ind på matriklen her - de er ok ude på en mark, men kønne er de godt nok ikke.

Jeg havde tænkt på et par remme og solide spyd i jorden for at holde det.

Selvfølgelig vil det stå fast, hvis vægten af det og dets indhold er stor nok. Skurvogne, campingvogne mv. bliver jo også stående. Ja ok det er set at en campingvogn kan blæse omkuld i orkan, men den vejer også mindre end dit skur formentlig vil komme til.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis