Køb af bordopvaskemaskine hvilken?‏

Hej. Jeg overvejer at købe en bordopvaskemaskine, men aner intet om tilslutning osv. Tilslutter man sådan en fætter til enden af vandhanen? Klipser man den bare på hver gang? Eller skal man have fat i noget, så den skrues på hver gang, og så løber spildevandet ud i vasken også? Skal den tilsluttes et normalt 230 volt stik med jord? Er det ens tilslutning ved alle bordopvaskere, eller skal man se sig for? Der er ikke plads til opvaskemaskine i køkkenet. Hvilke bordopvaskemaskine vil i anbefale. Her tænker jeg på mærke, model, kvalitet, energiforbrug, kuverter, tilslutning og vaskeprogrammer.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej jeg har en selv en bosh bordopvaskmaskine som jeg har stående i det ene skab i køkkenet , den er sat til 230v og jeg har tilsluttet den under håndvasken hvor vandhanen er tilkoblet. du køber bare et t-stykke og sætter imellem

du kan os købe min bordopvasker da jeg flytter i hus nu her , og der er der en stor
og spildevandet sættes på afløbet under vasken , der er en ekstra tud på afløbet fra håndvasken som du bare sætter den på , det er der ihvertfald hos mig.

når du har monteret vaskemaskinen med det t-stykke eller balofix , så er det en fast instalation som du selvfølgelig ikke skal tage af og på hver gang
Hvis du har plads til det i en skuffe eller et halvt skab, kunne du også bruge en skuffe opvaskemaskine.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis