Firma: Toolworld.dk - reklamation..?

Jeg har i dag fået leveret en Masalta pladevibrator fra nævnte firma.
Alt ser okay, på nær at rekylstarteren ikke vil retur af sig selv..! (rekylen hævder firmaet, er uden for garantien..!)

Er der nogen der har erfaringer med dette firmas samarbejdesvilje?
Eller har erfaring med lign. problem på en motor af typen: Honda GX 200

Jeg  vil selvfølgelig tale med Toolworld.dk i morgen, og det kan jo være de er særdeles samarbejdsvillige, så jeg forsøger ikke at "sku hunden på hårene" med dette indlæg - blot erfaring.

Fortsat god aften


Mange hilsner
Polite
 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har kun oplevet fin service fra Toolworld.dk

Tag nu ikke sorger på forskud!

Med venlig hilsen
ktm

 

Du har som udgangspunkt ½ års garanti og 1½ reklamationsret (udgangspunkt - alle varer fx en glødepære kan have en kortere levetid end 2 år).

For en ny varer skal alt virke - går det i stykker er det sælger der skal udbedre.

Har du købt online har du 14 dages fuld returret.

 

 

 

Tak for info Mulle03

Der var ingen problemer - jeg blev henvist til importøren, som ville sende en ny rekylstarter mod at jeg returnerede den defekte.

Dog stadig ærgerligt den ikke virkede..

Mange hilsner
Polite
 
Det er altid ærgerligt, når man ikke får sine forventninger opfyldt 100%, men er det ikke den modbydelige risiko, vi hele livet lever med?
Ikke alting kan fungere optimalt hele livet igennem.
Men det er da godt, at vi selv, i det mindste, er totalt fejlfrie, så ingen har været skuffet over vores indsats?

Jeg er også meget ærgerlig og skuffet over den bil fra 1986, jeg købte for 9 år siden for 25.000 kr. og som nu er ved at runde 500.000 km er afgået ved døden i motoren? Så du er ikke ene!

Forventningens glæde er ofte den største, undertiden den eneste!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Du har filosofiske evner KTM - jeg er enig med dig i det meste, på nær at jeg er 100% fejlfri, men pyt, bare andre er det..

Jeg løsnede iøvrigt rekyledelen, for at sende den af sted - men det viste sig, at den var kommet for langt ind, så en del fra akslen pressede på rekyldelen - vupti, et par skiver under, og så kørte den.

Held og lykke med ny bil :-)

Mange hilsner
Polite
 
.

Herligt som du forstår mit godmodige drilleri!

Joh tak, det blev en Land Rover Discovery fra 4/1998 med 250.000 km på tælleren i stedet for den opbrugte Range Rover. til igen 25.000 + lidt reservedele.
Så må jeg se om den lever op til mine forventninger, eller om forventningens glæde bliver den største eller endnu værre , den eneste.

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm, det vil da ikke sige, at du har skaffet dig af med din "livsledsager" Range Roveren??? Den står vel nede bag i haven med høns i?

 

Næh, Uldal, jeg har den stadigvæk, men er så småt begyndt at kanibalisere den til brug i Discoen. Så den står ikke i haven (endnu), men ude på gårdspladsen ved siden af min ligeledes døde Fordson Super Major
Men grin bare ad mig, men jeg savner virkelig at køre i det gamle hakkeværk.
Men objektivt set, må jeg indrømme, at den er for sølle at kaste penge efter. 
På et tidspunkt må man trække en streg i sandet, når det handler om en godt brugt brugsgenstand.
Men jeg har det meget svært med at kassere biler, som har tjent mig rigtig godt over lang tid.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis