BOXER TV i væggen

Hej alle

Min søster bog i værelse i århus og har fået købt boxer tv, men den der stueantenne kan ikke fange noget som helst.

Hun har så stik i væggen som andre i komplekset modtager tv fra f.eks. stofa tv fra. Kan man modtage Boxer tv via stikket i væggen.

Ja, jeg er klar over at hun jo bare kunne afprøve det, men det nu har hun ikke lige et stik der passer til det i væggen, så man kunne jo lige høre ad inden hun drønnede ud og købte et


Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Var det så ikke en ide om din søster selv spurgte Boxer om de kan sende via nettet der hvor hun bor. Der er jo nogle bolig udlejere der har købt sig til en bestemt udbyder der så bruger indstalationen. Om der så kan sendes en anden udbyder ind over ved jeg ikke.
stikket i væggen kan ikke bruges. det skal så være forbundet til noget som modtager boxersignaler, og hvis der er kabeltv i så er der ikke boxersignaler, hvis det er en fibernet installation, kan hun sikkert modtage tv fra en række forskellige udbydere, men tror ikke boxer er en af dem, boxer sender kun via luften..

Men hvorfor er det hun ikke tegner abb. på det som nu er i væggen??
Ja, det ved jeg heller ikke hvorfor hun ikke gør. Boxer er vel det billigste vil jeg tro.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Hej Dan.. Jeg tror ski hun gør noget forkert, det skulle ikke være et problem med boxer i århus.. der er rigtig god dækning.. er du sikker på hun gør det rigtig ?? prøv at tage ned til hende og hjælpe.. Er næsten sikker på det er der problemet er ;-)
Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis