Renovering af trailer

Jeg ved det har været oppe et par gange.
Min trailer er rådden, mest i siderne, men bunden har også set bedre dage.

Jeg forventer at løsninger bliver at sætte 12mm støbekrydsfiner i, helst over det hele. 2 stk 122*244 koster 600,-
For 400,- kan jeg få østen U/CE MÆRK. GRØN STREG. Er det meget dårligere?

Samlingen i midten af bunden bekymrer mig lidt, og jeg ville gerne finde en tynd metalplade at lægge over. Helst i et stykke!
Hvor finder / køber jeg det? 1mm tænker jeg er nok.

Mvh Tony
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Tony. Kan ikke anbefale at lægge en stål plade i bunden.
For det første vil der altid være fugtig under den og der vil ikke gå længe inden pladen under er rodnet igen.
For det andet vil der kommme skit ind under pladen med tiden som der er umulig at få ud og stål pladen vil begynde at løfte sig og blive buket og træls.
For det trede skal der en masse skruer i for at holde den på plads som helt sikkert vil gripe fast i skovlen når du skal tømme den
Mvh Nicolai
Jeg ved at man kan få støbeplader/ østfiner i størelse 154x300 spørg en stører trælast , så er du fri for at have samlinger i bunden jeg vil brug støbeplade men husk at forsejle kanterne ellers buller den , østfiner er skal barer have noget maling

mlm

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også