sagen er den, min bil for nogle mdr siden pludselig ikke ville starte, jeg fik en kammerat til hjælpe med lidt strøm. Jeg tænkte bare at den bare er hvad der sker en gang i mellem. Jeg fik dog ved et mekanikker besøg målt mit batteri og han sagde det var helt fint. I lørdags var den så gal igen, men heldigvis kom der der flink mand og hjalp mit med noget strøm. Jeg er har kørt flere ture i den siden og fan¤&&%/ om det ikke sket igen her til aften, hvor jeg skulle på arbejde. Det der dog skete her til aften var, at mens jeg ventede på hjælp (ca. 15 min) så startede min bil igen som om intet var hent. Det skal lige nævnes, at alle gange har bil været totalt tørlagt for strøm, selv det lille ur i bilen har været gået i stå.
Jeg havde faktisk en ide om, at det var mit batteri der var kaput, men nu er jeg i tvivl, da jeg pludselig kunne starte alligevel og jeg synes ikke der var nogle tegn på, at batteriet havde været helt fladt og det var en start med fuld knald på og jeg slukkede bilen og den startet igen!!
Nogen der har en ide til hvad der kan være galt her?