Trillebør søges - men hvilken til prisen

MØRTEL TRILLEBØR 100L GALVANI.

Jeg har kigget på overstående fra Harald til 399,- er den god til prisen eller kan jeg finde noget bedre et andet sted.

Skal i gang med at ligge fliser om ikke så længe så skal bruge noget der holder til at flytte nogle sten og noget sand.

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal nok holde til den smule du skal bruge den, det var noget andet hvis du skulle bruge den hver dag i forbindelse med dit arbejde.
Nej skal ikke ligge fliser hverdag bare den ene gang og de 450m2 fliser bondesten så skal kunne holde til noget...men så smutter jeg sku ned og køber mig sådan en...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

fik købt 3x trillebører fra xl-prof byg til 799 + moms...

det var typen mørtel trillebør 110L/150kg hvor der var sådan en rør foran hjulet så når man læssede af så støtte den på så man kunne styre sin afladsning...har fået spredt sandet og nu venter jeg bare på fliserne.
Annonce
Tjah hver sin lyst !
Jeg har sådan en Landmands trillibør, bygget af kraftige vinkeljern og et stort solidt lad, den var kasseret fordi der var slidt større huller der hvor boltene der holder ladet, et par nye bolte med store skiver og et nyt dæk, så havde jeg en god bør.
always.

og  en sækkevogn til fliser.!
jeg fik skaffet sådan en her
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7620&n=10
til 279 kr hos xl-byg prof

fordi jeg købte 3stk. den er ganske fornuftig...skelettet er stærk og bakken stabil...

Ja sækkevogn er sku et must til transport af fliser har dog anskaffet mig en da der var tilbud i HN
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1900&n=10

men skal nok bruge en mere så det går lidt hurtigere...har fået de første 100m2 betonsten ud af 420... det bliver en lang lang weeekend...
ja den er et must til transport af fliser.
er med "barnevogns håndtag".!


men jeg har ikke set en barnevogn med sækkevogns håndtag.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis